Hrapavost vozišča
Izvedba odstranjevanja veznega sredstva bitumna v asfaltu ali cementa v betonu, omogoča povečanje drsnosti vozišča. Z izvedbo z vodnimi noži (z vodo) lahko z odstranjevanjem vezivnega sredstva in različne umazanije (odstranimo le nekaj milimetrov), ki nastane ob uporabi vozišča v asfaltni ali betonski izvedbi vozišče osvežimo, ga obnovimo in mu povrnemo potrebno hrapavost. Izvedba novega vozišča narekuje SRT v višini 80. Z izvedbo hrapavosti z vodnimi noži na »starem« vozišču po posegu izvedbe sanacije dosegamo enake vrednosti. Iz tega razloga ni potrebe po novih preplastitvah, stroški vzdrževanja ceste se bistveno zmanjšajo, varnost udeležencev v prometu se pa bistveno poveča. Pri mokrem in gladkem vozišču je namreč velika nevarnost nastanka »vodnega filma«, ki zelo hitro privede do zdrsa vozil in je velikokrat glavni vzrok prometne nesreče. Naša tehnologija nam omogoča izvedbo obnove vozišča v enkratni izvedbi v širini od 20 cm do maksimalne širine 250 cm (za večje površine).
Opis izvedbe odstranjevanja barvnih nanosov
Odstranjevanje barvnih nanosov izvajamo s posebno »pištolo« ki je prirejena temu namenu . Iz rotirajoče glave brizga voda po posebnih šobah in pod kotom, ki samodejno izvaja rotiranje brizgalne glave. Iz tega razloga je čiščenje in odstranjevanje barve zelo učinkovito tudi na manjših kosi pri čemer se že pri 30 do 40 cm moč curka zmanjša praktično na nulo. Moč curka je možno regulirati glede na trdoto podlage in glede na potrebo.
Z uspehom odstranjujemo stare nanose barv npr na železnih kontejnerjih. Z različnimi priključki dosežemo pritisk od 0 do 2500 barov. Največjo moč smo do sedaj uporabljali pri izvedbi s »sketerjem« za odstranjevanje npr. talne signalizacije ali barvnih nanosov na rešetkah lakirnic.Nastavek priključka strojne opreme, ki ga imenujemo »SKETER« . Gre v bistvu za zaščitni oklep na kolesih v katerem je »vodni nož« z 12 timi »rezili« za »rezanje«, ki je s cevjo priključen na tlačni kompresor. Voda pod pritiskom brizga skozi rezila (šobe) in »reže« material. Poudarjamo, da za izvedbo ne uporabljamo nobenih kemikalij in je ta način izvedbe neoporečen tudi z ekološkega stališča.
Za odstranjevanje talne signalizacije, rešetk lakirnic ali pa rešetk v čistilnih napravah uporabljamo pritisk z močjo cca 1300 do 1500 kar je odvisno od trdovratnosti materiala. Nastavitve pritiska se izvajajo s pilotom daljincem s tem pa nastavljamo tudi »globino« oz moč čiščenja. Nastavitve in hitro ter sprotno spreminjanje globine čiščenja je zelo pomembno tudi zaradi različne kvalitete materialov, ki jih čistimo.
Odstranjevanje talne signalizacije na letaliških stezah
Odstranjevanje talne signalizacije na letaliških stezah zahteva posebne prijeme, saj je zelo zahtevno. To pa zato, ker letališča uporabljajo barve posebne kvalitete (rumene za začasne oz bele za stalne), ki morajo imeti tudi ustrezen certifikat.
Tudi tu je naša oprema v pomoč! Učinkovita digitalna nastavitev pritiska curka vodnih nožev nam omogoča odstranjevanje v debelini in dimenziji, ki jo želimo. Odstranimo lahko le talno signalizacijo, brez da poškodujemo izvedeno prevleko ali asfalt. Pri odstranjevanju pa ne samo da asfalt ostane nepoškodovan, tudi antizdrsna površina ostane skoraj nepoškodovana. Ni torej nobene potrebe po sanaciji proti drsne površine. Vsak drug način (z hlajenim vodikom, mehanskim frezanjem ali podobno) bi zahtevalo naknadno sanacijo asfalta in proti zdrsne površine. Odstranjevanje z vodo, pomeni tudi velik prihranek denarja zaradi kasnejše sanacije, pomeni hitro in učinkovito izvedbo pomeni pa tudi tiho in učinkovito izvedbo. Odstranjevanje talne signalizacije smo delali na letališču Cerklje, naročnik je bil zelo zadovoljen. Popravkov antiskida pa ni bilo potrebno.