• +386 (0)41 645 837

NAŠE PODEJTJE JE INOVATIVNO, SLEDIMO NOVIM TEHNOLOŠKIM TRENDOM IN TUDI SAMI RAZVIJAMO OPREMO ZA SVOJE POTREBE.

NAŠEM PODJETJU JE BILO ZAUPANO SODELOVANJE V ZELO ZAHTEVNI SANACIJI ŽELEŽNIŠKEGA TUNELA ČREŠNJEVEC. PRAV NAM JE ZAUPANO DELO VISOKOTLAČNEGA PRANJA IN RAZBIJIANJA BETONOV IN OBLOGE (HIDROSTTIČNEGA RAZBIJANJA BETONOV), VISOKOTLAČNO PRANJE BETONOV IN KAMNOV, OBODNIH OBLOG, TEMELJEV… V SKUPNI POVRŠINI 4.635,00 m2. PRI ČEMER SMO IMELI NALOGO PRANJA IZVESTI LE V NEKAJ DNEVIH, IZVEDLI SMO GA V 3 NOČEH, KO NAM JE BILA OMOGOČENA POPOLNA ZAPORA PROMETA. Z NAŠIM ROBOTOM, NAREJENIM IN SKONSTRUIRANEM PRAV ZA TOVRSTNA DELA V TUNELIH.

I.    OBMOČJE 1 , SPODNJA STRAN TUNELA – BETONSKI OBOKI;
II.    OBMOČJE 2  - DEL OBLOŽEN S KAMNOM, del do sredine oboka

 

Pranje tunela smo izvajali v naslednjih fazah:

  • Visokotlačno pranje in odbijanje slabega betona desnega dela predora pri katerem je  izvajanje del izvedeno brez da so se izklopili električna napajanja, ki je bilo predvideno na minimalni razdalji 3,5 m od sredine tirnice oz električne napeljave po vrhu oboka tunela, in se je izvajalo z robotom, v višini do stika obokov (cca 7,5 m) – delovni pritisk je 1800 bar, oddaljenost šobe je cca 0,7 do 1,0 m, rotacijska šoba, izvajalo se je v tri v dva nivoja in sicer v višini do 5 m in od 5 do 7,5 m;
  • Visokotlačno pranje in odbijanje betonov desnega dela predora pri katerem je izvajanje del izvedeno ko so se izklopili električno napajanje, ki je predvideno na od razdalji 3,5 m do 2,0 m od sredine tirnice oz električne napeljave po vrhu oboka tunela, in se je izvajalo z robotom, delovni pritisk je 2000 bar, oddaljenost šobe je cca 0,7 do 1,0 m,  rotacijska šoba, izvajalo se je v enem nivoju z višine do 7 m na dejansko 5 m;
  • Odbijanje delov sige se je izvajalo lokalno, na območjih, ki so bila določena s pregledom, z robotom z rotacijsko šobo in po potrebi s šobo za razbijanje betona – »igla«, pod pritiskom cca 2000 bar;
  • Odbijanje delov poškodovanega betona, spodnji stik betonskega oboka se je izvajalo z robotom, delovni pritisk cca 2200 do 2400 bar s katerim se je odstranil ves oslabeli beton, peta temelja predora;
  • Dolbenje poškodovanih fug se je izvajalo ročno, delovni pritisk po potrebi, predvidena igličasta izvedba, delovni pritisk izvedbe je bil 300 bar, odstranjuje se le poškodovani del;
  • Odstranjevanje lokalnih poškodb oboka in kamna, se je izvajalo visokotlačnim pranjem, s pritiskom po potrebi v odvisnosti od vrste poškodb ali starih premazov – delovni pritisk od 300 do 800 bar;
  • Čiščenje in pranje zidanih kamnin, pranje od maha in umazanije, se je izvajalo z robotom, delovni pritisk cca 500 bar,

 

 

 

Z ZAUPANJEM V NAŠE IZVAJANJE DEL, KI SMO GA PRIDOBILI Z ODLIČNO IZVEDENIH DELIH V TUNEU ČREŠNJEVEC, SO NAM ZAUPALI TUDI IZVAJANJE DEL V TUNELU LIPOGLAV. ZAUPALI SO NAM TUDI IZVEDBO NOVIH IN SANACIJO TEMELJEV VOZNE MREŽE ELEKTRIČNIH DROGOV. 750 TEMELJEV.

NAŠE PODEJTJE JE INOVATIVNO, SLEDIMO NOVIM TEHNOLOŠKIM TRENDOM IN TUDI SAMI RAZVIJAMO OPREMO ZA SVOJE POTREBE.

NAŠEM PODJETJU JE BILO ZAUPANO SODELOVANJE V ZELO ZAHTEVNI SANACIJI ŽELEŽNIŠKEGA TUNELA LIPOGLAV. PRAV NAM JE ZAUPANO DELO VISOKOTLAČNEGA PRANJA IN RAZBIJIANJA BETONOV IN OBLOGE (HIDROSTTIČNEGA RAZBIJANJA BETONOV), VISOKOTLAČNO PRANJE BETONOV IN KAMNOV, OBODNIH OBLOG, TEMELJEV… V SKUPNI POVRŠINI 4.635,00 m2. PRI ČEMER SMO IMELI NALOGO PRANJA IZVESTI LE V NEKAJ DNEVIH, IZVEDLI SMO GA V 3 NOČEH, KO NAM JE BILA OMOGOČENA POPOLNA ZAPORA PROMETA. Z NAŠIM ROBOTOM, NAREJENIM IN SKONSTRUIRANEM PRAV ZA TOVRSTNA DELA V TUNELIH.

 

IZVAJALI SMO:

  1. SANACIJA TUNELA
    Visokotlačno pranje in odbijanje slabega betona desnega dela predora pri katerem je  izvajanje del izvedeno brez da so se izklopili električna napajanja, ki je bilo predvideno na minimalni razdalji 3,5 m od sredine tirnice oz električne napeljave po vrhu oboka tunela, in se je izvajalo z robotom, v višini do stika obokov (cca 7,5 m) – delovni pritisk je 1800 bar, oddaljenost šobe je cca 0,7 do 1,0 m, rotacijska šoba, izvajalo se je v tri v dva nivoja in sicer v višini do 5 m in od 5 do 7,5 m;
    Visokotlačno pranje in odbijanje betonov desnega dela predora pri katerem je izvajanje del izvedeno ko so se izklopili električno napajanje, ki je predvideno na od razdalji 3,5 m do 2,0 m od sredine tirnice oz električne napeljave po vrhu oboka tunela, in se je izvajalo z robotom, delovni pritisk je 2000 bar, oddaljenost šobe je cca 0,7 do 1,0 m,  rotacijska šoba, izvajalo se je v enem nivoju z višine do 7 m na dejansko 5 m. Odbijanje delov poškodovanega betona, spodnji stik betonskega oboka se je izvajalo z robotom, delovni pritisk cca 2200 do 2400 bar s katerim se je odstranil ves oslabeli beton, peta temelja predora;
    Odstranjevanje lokalnih poškodb oboka in kamna, se je izvajalo visokotlačnim pranjem, s pritiskom po potrebi v odvisnosti od vrste poškodb ali starih premazov – delovni pritisk od 300 do 800 bar. Čiščenje in pranje zidanih kamnin, pranje od maha in umazanije, se je izvajalo z robotom, delovni pritisk cca 500 bar,
  2. SANACIJO TEMELJEV VOZNE MREŽE, VISOKOTLAČNO RAZBIJANJE IN PRANJE (HRAPAVLJENJE) BETONOV KOT PREDPRIPRIPRAVA ZA DOBETONIRANJE OZ POPRAVILO TEMELJEV
  3. Z ISKUŠNJAM, KI SMO SI JIH PRIDOBILI NA PREJŠNJIH DELIH PRI IZVAJANJU SANACIJSKIH DEL NA PROGI POLJČANJE, TUNELA ČREŠNJEVEC IN LIPOGLAV, IN ENKO PRI IZVALI NOVIH TEMELJEV VOZNE MREŽE ELEKTRIČNIH NOSILCEV, SMO SODELOVALI PRI IZVEDBI NOVIH TEMELJEV NA ŽELEŽNIŠKI PROGI ILIRSKA BISTRICA – PIVKA. DELA SMO IZVEDLI KVALITETNO IN V POGODNEM ROKU. TUDI TU SMO BILI INOVATIVNI PRI IZVEDBI PREVOZIH MATERIALA PO ŽELEŽNIŠKI PROGI, BETONIRANJA, IZKOPOV IN IZVAJANJU OPAŽEV ZA TEMELJE. IN TUDI SANACIJE.

Za boljšo uporabniško izkušnjo ter za analizo prometa uporabljamo spletne piškotke. Z nadaljevanjem ogleda spletne strani, se strinjate s uporabo. Več informacij

Spletni piškotki