Odstranjevanje talne signalizacije na cestah in letališčih
Odstranjevanje:
- Talne signalizacije na cestah,
- Talne signalizacije na letališčih,
- Čiščenje sledov gum na letališčih,
- Odstranjevanje začasne talne signalizacije,
- Čiščenje tlakovanih površin.
Splošno delovanje strojne opreme
Blaster-sanacije d.o.o. se kot ponudnik ponaša z strojno opremo, ki je novost, tudi sicer, na našem trgu. Izvedba s strojno opremo, ki jo ponujamo je nova tehnologija visoko tlačnega čistilca/odstranjevalca s 2500 barov vodnega pritiska. Ta tehnologija nam omogoča odstranjevanje, rezanje in čiščenje v raznih aplikacijah –torej za širok spekter uporab. Z različnimi priključki izvajamo raznovrstna opravila in čiščenja tako v gradbeništvu kot v strojegradnji, saniranju in oblikovanju ter vzdrževanju betonskih in jeklenih konstrukcij, ladjarstvu, elektro industriji itd (nekaj možnih aplikacij je razvidno iz našega priloženega prospektnega materiala). Delo izvajamo praviloma z uporabo strojne kompozicije (delni prikaz je na sliki), ki se sestoji iz visokotlačnega čistilca, dveh kamionov z dvigali in cisternam, prikolico za pomožno in varnostno opremo, orodjem ter osebno prevozno sredstvo.
Bistvo delovanja naše opreme je, da voda pod visokim pritiskom (max 2500 barov), izteka po posebnih »šobah« (ali ročnih pištolah) in s tem ob rotiranju vodnega curka odstranjuje še tako trdovratne materiale (barve, rjo, betone, cementne nanose, fasadne malte in lepila itd). Zaradi možnosti kontrole pritiska, se lahko izvede odstranitev nesnage in umazanije iz materialov z različno trdoto in v različnih »globinah«, kar raznolikost uporabe še bistveno poveča.
Opis izvedbe odstranjevanja talne signalizacije:
Odstranjevanje stare talne signalizacije, ne glede na to ali je le ta izvedena z barvo, hladno ali vročo plastiko ,(pri izvedbi odstranimo samo barvo in vrhnjo plast vezivnega sredstva bitumna pri asfaltu ali cementa pri betonu, samo vozišče pa ostane nepoškodovano), izvajamo s posebnim priključkom za izvajanje tovrstnih del. Nastavek za izvedbo s katerim odstranjujemo talno signalizacijo imenujemo »SKETER« (prikaz je na spodnji sliki). Gre v bistvu za zaščitni oklep na kolesih v katerem je »vodni nož« z 12 timi »rezili« za »rezanje«, ki je s cevjo priključen na tlačni kompresor. Voda pod pritiskom brizga skozi rezila (šobe) in »reže« material. Poudarjamo, da za izvedbo ne uporabljamo nobenih kemikalij in je ta način izvedbe neoporečen tudi z ekološkega stališča.
Za odstranjevanje talne signalizacije uporabljamo na cestah pritisk v višini cca 1300 barov, za hladno oz vročo plastiko pa cca 1100 barov.
Nastavitev pritiska se izvaja s pilotom - daljincem, s tem pa nastavljamo tudi globino čiščenja. Praviloma je globina čiščenja globina v kateri so še sledi barve (ali plastike), ki jo je potrebno odstraniti in znaša od 1 do 5 mm (prikaz izvedenega odstranjevanja je na zgornji sliki). Nastavitve in hitro ter sprotno spreminjanje globine čiščenja je zelo pomembno tudi zaradi različne kvalitete materialov asfalta ali betona s katerih odstranjujemo talno signalizacijo.
Hitrost »ročnega« odstranjevanja je od 20 do 28 sekund na meter, kar je odvisno od širine brisanja, od vrste talne signalizacije in od kvalitete podlage. V enem »ročnem hodu« odstranjujemo pas v max širini 25 cm, ter je hitrost »ročnega« odstranjevanja ( s katerim izvajamo površine oz količine do cca 2000 m2) 100 do 130 sek/m2. Daljše poteze (nad 2000 m) izvajamo z priklopom na hidrostatični traktor oz. kamion. Samo hitrost izvedbe s tem ne povečamo, razen če uporabimo za izvedbe večjih površin tračni »SKETER« na kamionu. V tem primeru bi hitrost izvedbe bila 30 sek za pas širine do 2500 mm (2,5 m).
Odstranjevanje talne signalizacije in sledov gum na letališčih
Odstranjevanje talne signalizacije na letaliških stezah
Odstranjevanje talne signalizacije na letaliških stezah zahteva posebne prijeme, saj je zelo zahtevno. To pa zato, ker letališča uporabljajo barve posebne kvalitete (rumene za začasne oz bele za stalne), ki morajo imeti tudi ustrezen certifikat. Izdelane so prav za izvedbo talne signalizacije za potrebe letališčnih stez. Temu je primerna tudi kvaliteta obstojnosti in s tem zahtevnost odstranjevanja starih in nepotrebnih označb. Po naših informacijah,imata samo dve firmi v Evropi ta certifikat. Tudi to kaže na zahtevnost procesa proizvajanja in certificiranja barv za uporabo na letališčih.
Temu primerna je tudi zahtevnost izvedbe odstranjevanja. Ob tem pripominjamo, da so letališča izvedena po posebnih standardih. Obveznost uporabe zastavljenih standardov je nepreklicna in se od nje ne odstopa niti milimeter. Vojaška letališča morajo izpolnjevati NATO – standarde. S strokovnega vidika izvedbe so zelo zahtevna. Pri vseh letališčih, bi praviloma končno prevleko asfalta morali prevleči s posebno maso »antiskid prevleka« (proti drsna prevleka). Za vojaška letališča je pa ta izvedba obvezna. Antiskid prevleka ne samo da je zelo draga, ampak je tudi pri morebitnih poškodbah popravilo le te zelo zahtevno.
Tudi tu je naša oprema v pomoč! Učinkovita digitalna nastavitev pritiska curka vodnih nožev nam omogoča odstranjevanje v debelini in dimenziji, ki jo želimo. Odstranimo lahko le talno signalizacijo, brez da poškodujemo izvedeno prevleko ali asfalt. Pri odstranjevanju pa ne samo da asfalt ostane nepoškodovan, tudi antizdrsna površina ostane skoraj nepoškodovana. Ni torej nobene potrebe po sanaciji proti drsne površine. Vsak drug način (z hlajenim vodikom, mehanskim frezanjem ali podobno) bi zahtevalo naknadno sanacijo asfalta in proti zdrsne površine. Odstranjevanje z vodo, pomeni tudi velik prihranek denarja zaradi kasnejše sanacije, pomeni hitro in učinkovito izvedbo pomeni pa tudi tiho in učinkovito izvedbo.
Čiščenje sledov gum na letaliških stezah
Posebnost letališč so tudi sledi udarcev nastalih pri spuščanju letal. Kako to odstraniti in očistiti? Tudi tu je v pomoč naša strojna oprema. Kakor je že zgoraj navedeno, z učinkovito nastavitvijo moči vodnega curka v posameznih vodnih rezalnih nožev lahko brez sledi odstranimo tudi ostanke in sledi gum. Odstranimo tudi nesnago v fugah dilatacij, izvedemo pa tudi razrez asfalta oz betona in naredimo po potrebi nove fuge.
Ostale aplikacije oz možnosti uporabe
Začasna talna signalizacija
Odstranjujemo začasno talno signalizacijo, rumenih ali drugih začasnih nanosov pri preusmerjanju prometa ob izvajanju različnih vzdrževalnih delih. Zaradi hitre izvedbe odstranjevanja talne signalizacije ob kateri se ne poškoduje zgornja plast vozišča je namreč možno projektirati in izvajati tudi druge označbe (npr omejitev hitrosti, posebna opozorila kot so
klicaj ali napisi v različnih barvah itd) in bo zaradi tega preusmeritev prometa bistveno bolj varna,
bolj gospodarna in bolj učinkovita. Z lahkoto odstranjujemo tudi rumene trakove, ki so nalepljeni za preusmeritve prometa in se »zapečejo« po nekajdnevni uporabi.
Hrapavost vozišča
Izvedba odstranjevanja veznega sredstva bitumna v asfaltu ali cementa v betonu, omogoča povečanje drsnosti vozišča. Z izvedbo z vodnimi noži (z vodo) lahko z odstranjevanjem vezivnega sredstva in različne umazanije (odstranimo le nekaj milimetrov), ki nastane ob uporabi vozišča v asfaltni ali betonski izvedbi vozišče osvežimo, ga obnovimo in mu povrnemo potrebno hrapavost. Iz tega razloga ni potrebe po novih preplastitvah, stroški vzdrževanja ceste se bistveno zmanjšajo, varnost udeležencev v prometu se pa bistveno poveča. Pri mokrem in gladkem vozišču je namreč velika nevarnost nastanka »vodnega filma«, ki zelo hitro privede do zdrsa vozil in je velikokrat glavni vzrok prometne nesreče. Naša tehnologija nam omogoča izvedbo obnove vozišča v enkratni izvedbi v širini od 20 cm do maksimalne širine 250 cm (za večje površine).
Za vse informacije in samo izvedbo smo vam na voljo. Veselimo se sodelovanja z vami!